Rejs jakich mało

Wstęp Na przełomie marca i kwietnia bieżącego roku wspólnie z grupą przyjaciół odbyliśmy niecodzienny rejs żeglarski. Rejs który w planach miał być jedynie tygodniową wycieczką po atrakcyjnych turystycznie Wyspach Azorskich na Atlantyku zamienił się z powodu pandemii korono wirusa w miesięczną włóczęgę po trudnych i burzliwych wodach Oceanu Atlantyckiego Kanału Angielskiego, Morza Północnego i Bałtyku.…

By Admin 8 grudnia 2020 0

Buenos Aires – początek prawdziwej przygody (BlogPanaDanka)

Hurra ! Nareszcie mam dobry sygnał internetowy i mogę kontynuować rozpoczętą relację z wyprawy. Cieszę się tym bardziej,że dzieje się tak wiele , a osobiście  obiecałem systematyczne relacje. Pomysł aby właściwą wyprawę na Antarktydę poprzedzić dziesięciodniowym pobytem i zwiedzaniem Argentyny nie był nowy . Wcześniej razem z Józkiem/kompanem z wyjazdu/ odbyliśmy już podobną wyprawę na…

By Admin 28 lutego 2018 0

Wyprawa na Antarktydę – wprowadzenie (BlogPanaDanka)

Mimo, że zawsze uważałem,że pisanie to nie dla mnie, to jednak zachęcony przez przyjaciół,zmobilizowany przez rodzinę i ośmielony przez czytelników moich poprzednich blogów z rejsu wokół Bieguna Północnego – wracam do klawiatury. Tym razem na tapecie wyprawa do Ameryki Południowej i na Antarktydę gdzie mnie jeszcze nie było.Muszę przyznać, że mam trochę tremy bo doświadczenia…

By Admin 23 lutego 2018 0

Podsumowujący blog Daniela Michalskiego

Po prawdziwości, czyli przygody nie do opisania   O przejściu Morza Beringa i Północnego Pacyfiku napisali w swoich blogach moi zacni koledzy w osobach Michała i Pawła. Przedstawili w nich opisy i wrażenia, które na długo pozostaną nie tylko w ich pamięci. Nie napisali jednak wszystkiego, bowiem z jednej strony nie zmieniłoby to w…

By Lady Dana 44 28 października 2013 0

Blog załogi – 12.10.2013

Vancouver, 12.10.2013 r. Wczoraj, jedenastego października wypłynęliśmy z Victorii. Spotkaliśmy się tam z niezwykle ciepłym przyjęciem, tamtejsza Polonia zorganizowała dla nas wycieczki, obdarowała różnymi smakołykami, zaprosiła na elegancki obiad, ptasiego mleka nam nie brakowało. Ten pobyt w Victorii zostanie nam w pamięci na całe życie! A dzisiaj, 12 października, przypłynęliśmy do Vancouver. Trudno, tak bez emocji, opisać…

By Lady Dana 44 14 października 2013 0

Notka od załogi – 9.10.2013

Witajcie! Dzisiaj w godzinach południowych, czyli 9 października, dopłynęliśmy szczęśliwie do Victorii na Wyspie Vancouver w pobliżu Vancouver. Pogoda na Pacyfiku nas nie rozpieszczała, mieliśmy wiele dni sztormowych, czyli przez czas czuliśmy smak prawdziwej żeglarskiej przygody.:) U nas w porządku, a nawet znacznie lepiej, bo od razu po przycumowaniu do portu w Victorii zostaliśmy porwani…

By Lady Dana 44 10 października 2013 0

Blog załogi – 1.10.2013

Pacyfik, 53 N, 147 W, 1.10.2013 r. Już jesteśmy na otwartym Pacyfiku. Być może za tydzień, może za dziesięć dni dotrzemy do Vancouver!:) Jeszcze jesteśmy w trakcie rejsu, ale na pewno większość z nas jest już myślami w domu, ciesząc się na spotkanie z bliskimi i złotą polską jesienią. I też na pewno już nachodzą…

By Lady Dana 44 2 października 2013 0

Blog załogi – 29.09.2013

MORZE BERINGA 29.09.2013 Wychodzę na wachtę, jest jeszcze ciemno – do świtu jakieś 2 godziny. Wokół przewalają się spiętrzone, ponad czterometrowe fale. Od czasu do czasu rozbijają się o kadłub i nad pokładem przelatują bryzgi. Wiatr w takielunku gwiżdże z siłą 7-8 w skali Beauforta. Rozsiadam się wygodnie pod nadbudówką, w ręku ciepła herbata – wreszcie…